האם אני צריך CRM?

תהליך האימוץ של מערכת CRM מתחיל לרוב מכשלים וקשיים יומיומיים בהם נתקלים חברות, עסקים, אנשי המכירות ואנשי שירות הלקוחות בעבודה השוטפת – דבר הגורר את הארגון לבצע תהליך לחוץ של קבלת החלטות לא נכונות. מערכת CRM היא בעצם מערכת ל"ניהול קשרי לקוחות" (CustomerRelationship Management, בקיצור CRM)

השימוש במערכות CRM הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, לא רק בארגונים גדולים אלא גם בעסקים בינוניים וקטנים.

מכיוון שהתפתחות הטכנולוגיה מאפשרת כיום אספקת סל כלים נרחב במערכות CRM ובעקבות הוזלת העלויות הכרוכות באפיון והקמה של מערכות אלו, כל עסק או ארגון יכול למצוא את הפתרונות הייחודיים לצרכיו במערכות CRM ללא צורך בהשקעה כספית גבוהה וללא צורך בתהליך הטמעה ארוך.

אם בעבר שימשו מערכות CRM לניהול ארגונים של מאות משתמשים, כיום ניתן למצוא מערכות CRM במגוון רחב של עסקים החל מעצמאים המשתמשים במערכת להפקת חשבוניות בלבד, דרך עסקים בינוניים המשתמשים בכלים שיווקיים וכלה בארגונים גדולים המשלבים את מערכות הCRM כמערכת לניהול מרכזי של כלל הפעילות העסקית.

מכך עולה, שהתשובה לשאלה שהוצגה בכותרת מאמר זה מובנת מאליה. בין אם אתם הבעלים של "עסק של איש אחד" ובין אם אתם מנהלים ארגון גדול – ניהול תקין ומסודר של הפעילות העסקית שלכם מצריך כלים ניהוליים מעולים, גמישים ונוחים לתפעול.

אתם מוזמנים לבדוק את זברה CRM. לחצו כאן כדי להתחיל.

האם המאמר עזר לך?

0 / 0